فن کویل

ساخت وبلاگ

اگر از قطعات فن کویل زمینی اطلاعی ندارید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. فن کویل های زمینی، پرکاربردترین و قوی ترین انواع فن کویل ها هستند. این فن کویل ها از قطعات مختلفی ساخته شده اند ولی سیستم بسیار ساده ای دارند. در اینجا قصد داریم به معرفی کلیه قطعات به کار رفته در ساخت فن کویل های زمینی بپردازیم. با سرمامارکت همراه باشید.

فن کویل ها را می توان درون یا زیر سقف، درون یا روی دیوار و درون یا روی زمین نصب کرد. بر این اساس، فن کویل ها را به انواع سقفی، کاستی، دیواری، و زمینی تقسیم بندی می کنند. فن کویل های زمینی ظرفیت بالاتری نسبت به فن کویل های دیگر دارند زیرا معمولا از انواع سقفی، کاستی و دیواری، بزرگتر هستند. فن کویل های زمینی به انواع ایستاده و خوابیده تقسیم بندی می شوند که انواع ایستاده، داری مدل های افقی و عمودی می باشند.

فن کویل...
ما را در سایت فن کویل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نگاه نو mehdiaslani بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 21:13

تهویه هوا در مراکز درمانی باید به گونه ای باشد که مانع از انتشار عوامل بیماری زا شود. هوای مراکز درمانی معمولا آلوده است و نیاز به تهویه مطبوع دارد. به دلایل ذکر شده، فن کویل ها از بهترین سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع برای بیمارستان ها هستند. در اینجا می خواهیم شما را در خرید فن کویل مناسب برای مراکز درمانی راهنمایی کنیم ولی در آغاز این مقاله‌ی سرمامارکت، بد نیست مقدمه ای بر فن کویل ها و طرز کار آن ها داشته باشیم. با ما همراه باشید.

فن کویل...
ما را در سایت فن کویل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نگاه نو mehdiaslani بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 1:04